Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Παίξε θάρρος ή αλήθεια με το σύντροφό σου, όπως δεν το έχεις ξαναπαίξει ποτέ!

Οι 8 ερωτήσεις που θα πάνε τη σχέση σας ένα βήμα μπροστά!
 

Πόσο κοντά νιώθεις με το σύντροφό σου; Μήπως σε προβληματίζει το ότι μετά από τόσο καιρό που είστε μαζί, αισθάνεστε ότι γνωρίζετε ο ένας τον άλλο τόσο καλά ώστε έχετε σταματήσει να μιλάτε για εσάς και τη σχέση σας; Ή μήπως, αν και είστε μαζί μόλις λίγες εβδομάδες, έχετε χάσει ο ένας τον άλλο μέσα στα «πρέπει» της καθημερινότητας; Φέτος του Αγ. Βαλεντίνου, παίξτε μαζί μια εναλλακτική εκδοχή του παιχνιδιού «θάρρος ή αλήθεια», η οποία υπόσχεται να σας (ξανά)φέρει κοντά! Η δρ Μαρία Λεβέντη, ψυχίατρος, ψυχοθεραπεύτρια και εμπνεύστρια της πρώτης ελληνικής μεθόδου αυτοβελτίωσης ΣφαιρικήΑντιληπτικότητα, προτείνει 8 ερωτήσεις που θα απογειώσουν τη σχέση σας, βοηθώντας σας να γνωρίσετε ο ένας τον άλλο ακόμα περισσότερο!

1.       «Πες μου δυο πράγματα που σου αρέσουν πάνω μου, για να μου δείξεις πόσο με θέλεις. Και πες μου και ένα πράγμα που δεν σου αρέσει πάνω μου, για να προσπαθήσω να το διορθώσω, ώστε να σου δείξω και εγώ πόσο σε θέλω».

2.       «Θέλω να σου εκμυστηρευτώ ότι εγώ πιο πολύ απ’ όλα φοβάμαι … (π.χ. μη σε χάσω, μη μου πεις ψέματα ή ό,τι θέλεις εσύ). Εσύ τι φοβάσαι; Πες μου, για να σου αποδείξω ότι αυτό δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ».

3.       «Το δώρο που σου πήρα σήμερα το σκέφτηκα πολύ καλά. Ήθελα να είναι κάτι που θα σου αρέσει, γιατί πραγματικά θέλω να κάνω κάτι για σένα κι ας μην είναι για μένα το ιδανικό. Μου αρέσει που είναι ιδανικό για σένα. Εσύ ξέρεις τι θα μου άρεσε να μου χαρίσεις;»

4.       «Επειδή μου αρέσει που πάντα με προστατεύεις, αποφάσισα σήμερα για αλλαγή να κάνω εγώ κάτι για σένα. Τι θα ήθελες να σου προσφέρω που θα σε κάνει να νιώσεις πάλι παιδί;»

5.       «Θέλω η σχέση μας να περάσει σε μια άλλη φάση. Τι θα ήθελες να κάνουμε μαζί για να αναζωογονηθούμε; Να πάμε ένα ταξίδι, να κάνουμε μια τρέλα παρέα ή να οργανώσουμε από μία έκπληξη ο ένας στον άλλο;»

6.       «Θέλω να κάνουμε πράγματα μαζί. Εμένα θα μ’ ευχαριστούσε π.χ. να περπατάμε μαζί χέρι-χέρι (ή ό,τι άλλο θέλεις). Εσύ πού θα ήθελες να με παίρνεις μαζί σου;»

7.       «Δεν ξέρω πώς γίνεται, αλλά υπάρχουν φορές που σ’ αγαπάω τρελά κι ώρες-ώρες δεν σε αντέχω. Δεν θέλω να θυμώνω μαζί σου, αλλά δεν ξέρω τι να κάνω όταν δεν με καταλαβαίνεις. Κάνε μου μια χάρη, σε παρακαλώ. Όταν σου μιλάω θέλω να με προσέχεις. Εσύ τι θες να κάνω όταν θυμώνεις;»

8.       «Οι δικοί μου άνθρωποι, φίλοι και συγγενείς, είναι σημαντικοί για μένα όπως και οι δικοί σου είναι σημαντικοί για σένα. Θέλεις να ορίσουμε μία μέρα την εβδομάδα που θα την περνάμε ο καθένας με τους κολλητούς του; Έτσι όταν είμαστε μαζί, θα είμαστε πραγματικά μαζί».

Οι παραπάνω 8 ερωτήσεις αντιστοιχούν στο πρώτο «κλειδί» της μεθόδου της Σφαιρικής Αντιληπτικότητας. Πρόκειται για μία τεχνική που ονομάζεται «8 Διαστάσεις Αντίληψης Εαυτού» και μέσα από αυτή μπορούμε να διευρύνουμε την αντίληψή μας πρώτα για τον εαυτό μας και έπειτα για τον κόσμο γύρω μας. Η δρ Μαρία Λεβέντη εξηγεί στο βιβλίο της Φαντασία, Η Μεγάλη Ντίβα πως όταν αναλύουμε από 8 πλευρές ένα θέμα που μας απασχολεί, όπως π.χ. τη σχέση μας, τότε το προσεγγίζουμε σφαιρικά και μπορούμε να το αντιληφθούμε σε όλο του το βάθος. Και έτσι, να το εξελίξουμε!

Αναδημοσιεύτηκε στο queen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου